Koozali.org: home of the SME Server

Lägga ned svenska forumet...

Offline jumba

  • ****
  • 291
  • +0/-0
  • Donations: July 2007 - $ 20.00
    • Smeserver på svenska!
Lägga ned svenska forumet...
« on: May 02, 2012, 09:15:16 PM »
2010.11.01, - det är det datum då en tråd senast besvarades i det svenska forumet här på Contribs.


I egenskap av moderator föreslår jag därför att detta svenska forum läggs ned.


De svenskar som ev önskar engagera sig här på Contribs lär knappast ha några större problem att begagna sig av de engelskspråkiga forumen.


Jag kommer därför i slutet av veckan att kontakta ansvariga inom Contribs.org och be dem släcka denna obefolkade svenskspråkiga hörna.


Till er som visat intresse och engagemang vill jag bara framföra ett varmt tack.


Vi ses i de engelskspråkiga forumen om ni vill!!!




MVH


Lasse Johansson
Svensk moderator 

Offline Per

  • *
  • 63
  • +0/-0
    • Bends - better on the internet than in reality
Re: Lägga ned svenska forumet...
« Reply #1 on: May 18, 2012, 10:59:50 PM »
Vila i frid
NO! I refuse to put some clever latin sentence here!

Offline jumba

  • ****
  • 291
  • +0/-0
  • Donations: July 2007 - $ 20.00
    • Smeserver på svenska!
Re: Lägga ned svenska forumet...
« Reply #2 on: June 08, 2012, 08:21:17 AM »
Ville bara meddela att jag avsagt mig uppdraget som "moderator" här. Svenska forumet står nu alltså utan moderator. Mitt förslag till contribs var att "låsa" forumet för nya inlägg och hänvisa till de engelskspråkiga forumen, men jag fick inte medhåll där.


Själv tycker jag det är synd, då ett DÖTT forum troligen har mer avskräckande effekt än ett avslutat forum, men det är ju inte jag som bestämmer...

Nåväl, SME SERVER är fortfarande en mycket lysande produkt, och nu när 8.0 äntligen släppts hoppas jag innerligen att fler upptäcker detta underverk!


MVH
Lasse

Offline haven

  • 1
  • +0/-0
Re: Lägga ned svenska forumet...
« Reply #3 on: June 16, 2012, 10:37:13 AM »
RIP.