Koozali.org: home of the SME Server

Linux Gateway Forum (Dutch)

Timothée Bastin

Linux Gateway Forum (Dutch)
« on: May 17, 2001, 05:31:35 PM »
Hi,

To all dutch (and belgian and others who speak dutch) people using e-smith!!

Because of the fact that there still isn't a dutch forum about e-smith, I started one. You can also find some information about other linux gateways in this forum.

It is only online since yesterday, so there aren't topics yet but I hope you will visit my site so it can be build up in future.

Timothée

Jan van Haarst

Re: Linux Gateway Forum (Dutch)
« Reply #1 on: May 17, 2001, 08:07:37 PM »
Timothée Bastin wrote:
> Because of the fact that there still isn't a dutch forum
> about e-smith, I started one. You can also find some
> information about other linux gateways in this forum.

Where is it ?
Dag, Jan

Timothée Bastin

« Reply #2 on: May 17, 2001, 08:23:35 PM »
Dit is de url:

http://www.minddigger.com/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi

Het forum is wel net pas van gisteravond werkend dus ik ben nog druk bezig met dingen in te delen en de kleursettings aan te passen. Er staat helaas dus ook nog niet echt info op maar ja...je moet ergens beginnen he. Dus als je tips hebt dan hoor ik dat graag en uiteraard als je vragen hebt mbt e-smith moet je die posten. Er zijn ook mensen die van Gathering of Tweakers afkomen en die dus verstand van zaken hebben....ik hoop dus vragers en beantwoorders naar het forum te lokken om ze bijeen te brengen zodat het forum langzaam aan kan groeien.

Ronald Tanis

« Reply #3 on: May 17, 2001, 11:12:02 PM »
There is a Dutch forum , look on http://www.e-smith.nl, but there didn't come some people.

Er is wel een Nederlands forum, kijk maar eens op http://www.e-smith.nl
Het enige nadeel is dat er niet zo veel mensen op af komen..

groeten,

Ronald Tanis

Timothée Bastin

« Reply #4 on: May 17, 2001, 11:34:45 PM »
Je hebt gelijk :)

Dat is er dan echt pas net want een paar weken geleden stond er bijna alleen maar engelstalige info op de site van e-smith.nl/nieuwland ict die gelinked was met die van e-smith.com/e-smith.org.

Maar goed, hopelijk wordt mijn site wel meer bezocht :) Daarnaast heb ik opzettelijk ervoor gekozen om meerdere gateways te behandelen en niet alleen e-smith.

Fred Hage

« Reply #5 on: May 18, 2001, 01:10:21 PM »
Beste Timothée,

De nieuwe nederlandstalige site voor e-smith is inderdaad nog maar een paar weken in de lucht en we hebben er nog niet veel reklame voor kunnen maken. In mijn persoonlijke omstandigheden was dat twee weken vakantie....
Wij hebben o.a. gewacht met het openen van een nederlandstalig forum om dit in goed overleg met e-smith te doen. Nieuwland is de exclusieve partner van e-smith in Nederland en we zijn nu ook begonnen om de software zelf nederlandstalig te maken. Het streven is om versie 5, waar we nu beta-tester voor zijn, direct of zo snel mogelijk, in een nederlandstalige versie uit te brengen. Je snapt dat dit dan de meest gebruikte versie van e-smith in Nederland zal gaan worden.

Ik hoop toch je te kunnen overhalen om van de forummogelijkheden op e-smith.nl gebruik te gaan maken, vooral ten behoeve van de (potentiele) gebruikers in Nederland. Wij staan in nauw contact met het development-team in Canada en weten als eerste welke aanvullingen en verbeteringen daar in de maak zijn. Zoals gebruikelijk worden een heleboel, niet-dringende bugs, opgespaard om in de volgende officiele release, opgelost te worden. Anderzijds kunnen bij het verzamelen van wensen, zoals het inbouwen van een faxserver in e-smith, deze wensen van gebruikers binnen een regio die straks een eigen versie kent, op 1 punt goed gebruiken naar e-smith toe.

Wanneer je 1 of meerdere onderwerpen wilt modereren op www.e-smith.nl, staan we daar open voor.

Groetjes,

Fred Hage
Nieuwland ICT

Timothée Bastin

« Reply #6 on: May 18, 2001, 06:19:23 PM »
Hoi Fred,

Ik heb je een mailtje gestuurd als reply hierop. Hopelijk is ie aangekomen.

Groetjes,

Timothée

Fred Hage

« Reply #7 on: May 18, 2001, 07:16:35 PM »
Nog niets ontvangen....

Timothée Bastin

« Reply #8 on: May 18, 2001, 07:22:35 PM »
ik zal hem dan nog maar eens sturen naar ict@nieuwland.nl